Werkwijze en tarieven

Vrijblijvend kennismakingsgesprek

Na een kort telefonisch contact plannen we een vrijblijvend kennismakingsgesprek van ongeveer één uur bij jou thuis. Tijdens dit gesprek kijken we waar je tegenaan loopt. Samen zetten we op een rijtje wat jouw knelpunten en opruimwensen zijn. We bespreken wat je van mij verwacht en maken een plan van aanpak dat bij jouw wensen past.

Werkafspraak

Klikt het tussen ons dan plannen we een werkafspraak in. We gaan samen aan de slag. Een werkafspraak duurt meestal drie uur. Uit ervaring blijkt dat dit een ideale tijdsduur is om zowel productief als energiek te blijven.

Na de werkafspraak bekijken we wat we hebben gedaan, wat je graag nog wilt doen, met of zonder mijn hulp en eventueel plannen we een nieuwe werkafspraak in.

Als je tussen of na onze werkafspraken vragen hebt of advies nodig hebt, kun je uiteraard altijd contact met me opnemen. Ik sta voor je klaar.

Tarieven

Het is van meerdere factoren afhankelijk hoeveel tijd we nodig hebben. Bijvoorbeeld van de hoeveelheid spullen of van de snelheid waarmee je beslissingen kunt nemen. Daarom maak ik van tevoren geen offerte.

Het eerste kennismakingsgesprek is gratis en vrijblijvend. Voor eventuele reiskosten zie hieronder.

  • Mijn tarief voor de werkafspraken is € 55,- per uur.
  • Ik woon in Boekel. Reiskosten tot 15 km zijn inbegrepen. Daarna bereken ik € 0,25 per km.
  • Is het betaald parkeren in jouw straat? Dan bereken ik de parkeerkosten door.
  • De bedragen zijn vrijgesteld van BTW.